• Elena López Blat: “Donada la situació actual és completament impossible desenvolupar el procés congressual del BLOC, que té fases prèvies d’assemblees locals i comarcals, per al debat i esmenes de les ponències política i estatutària”
  • Àgueda Micó: “De nou s’ha demostrat que en els moments difícils allò públic, allò comú, tant si són serveis com valors col·lectius, és l’element determinant per seguir endavant com a societat i fer front als reptes. No deixem mai de construir teixit social i comunitari ni deixem mai de defensar els nostres serveis públics”
  • La COC ha acordat reunir-se per fixar una nova data per al VIIIé Congrés Nacional del BLOC quan la situació haja tornat a la normalitat

La Comissió Organitzadora del Congrés del BLOC (COC), reunida ahir de manera telemàtica, ha decidit ajornar sense data el VIIIé Congrés Nacional del BLOC que s’havia de celebrar el cap de setmana del 27 i 28 de juny a Fira València.

La presidenta de la COC, Elena López Blat, ha explicat que “donada la situació actual d’emergència sanitària i d’estat d’alarma és completament impossible desenvolupar el procés congressual del BLOC, que té fases prèvies d’assemblees locals i comarcals, per al debat i esmenes de les ponències política i estatutària”. López Blat ha afegit, a més, que la COC ha acordat reunir-se per fixar una nova data per al VIIIé Congrés Nacional del BLOC quan la situació haja tornat a la normalitat.

Per la seua banda, la coordinadora nacional del BLOC i coportaveu de Compromís, Àgueda Micó, ha recordat que “ara és el moment de fer-li front a la pandèmia amb els nostres arguments més valuosos: els serveis públics i una ciutadania responsable i solidària que pensa en el bé col·lectiu. De nou s’ha demostrat que en els moments difícils allò públic, allò comú, tant si són serveis com valors col·lectius, és l’element determinant per seguir endavant com a societat i fer front als reptes. No deixem mai de construir teixit social i comunitari ni deixem mai de defensar els nostres serveis públics, perquè el nostre futur depén d’això”.

En la carta que el BLOC ha enviat a la seua militància també ha volgut fer palés el seu compromís amb la sanitat pública i el seu agraïment i admiració cap a les persones que fan que els serveis públics funcionen, així com cap a aquelles que estan posant el millor d’elles mateixes per fer-ne front a la pandèmia a farmàcies, supermercats, serveis de neteja…