Més – Compromís ha presentat hui la seua imatge gràfica a la Casa de la Mar d’Alboraia envoltats per la militància. L’acte l’ha conduït la secretària general Àgueda Micó i la presentació de la imatge gràfica ha anat a càrrec de les persones dissenyadores Diego Mir i Raül Vicent i Cristina Alonso (Fase Estudio).

La imatge de Més – Compromís, en el seu procés creatiu, sorgix dels conceptes de creixement i progrés que representa semànticament l’elecció de la nostra marca “Més”, l’emirallament en l’activisme polític en i les lluites de les quals històricament Més – Compromís ha format part i en les quals ha ficat l’accent. Accent que, precisament, té una importància vital en la creació i la creativitat d’esta nova marca, ja que el logo pren la inclinació de l’accent gràfic i inclou el diacrític de la paraula ‘més’ per autoreferenciar l’accent de la paraula Compromís.

L’equip creatiu ha realitzat tot este treball basant-se en els valors de solidesa, diversitat, amabilitat i lluita que caracteritzen Més – Compromís.

La secretària general del partit, Àgueda Micó, ha destacat que “fa poc més de 3 mesos refundàvem el nostre partit i hui, la setmana de la diada nacional del poble valencià, presentem la imatge de Més – Compromís”. Amb la nova imatge, prosseguix, “Més – Compromís volem que se’ns reconega com el que som un partit que mira cap al futur, reivindicativa, amb força i amb una trajectòria més que reconeixible”. “Ara en volem ser més i, de fet, som moltes més els homes, les dones i les persones no binàries que volem un País Valencià divers, tolerant i modern; més feminista, més verd i més valencià” ha conclòs Micó.