L’Aplec ja està organitzat! Les previsions meteorològiques són molt bones, un dia solellós, de temperatures suaus i sense gaire vent.Ara sols cal concretar la participació massiva de tots vosaltres i de totes les persones que ens vulguen acompanyar en la celebració de la nostra gran festa anual.Com cada any, en l’acte polític de l’Aplec, que començarà a les 13 h en l’Esplanada del Puig, es lliuraran els Premis anuals BLOC D’HONOR que enguany es concedeixen a:ASSOCIACIÓ DE VÍCTIMES DEL i l’ASSEMBLEA DE DOCENTS DE LES ILLES BALEARS. Amb motiu d’aquest homenatge demanem que totes les persones que tinguen la samarreta verda per l’educació o la samarreta de l’AVM3J la lluïsca eixe dia, segur que els nostres homenatjats ho trobaran un gest bonic. Creiem que tot el BLOC s’unirà a aquest homenatge sentit i merescut, i que la vostra participació en l’acte per a mostrar aquest reconeixement està garantida.

Per últim recorda que dissabte dia 26 girarem el rebut extraordinari de 10 € per a la gent que paga quota normal i de 5 € per a la gent que paga quota reduïda (la militància exempta de quota no pagarà la derrama). Per tant, encara tens un dia per si vols que no et girem aquest rebut extraordinari. A l’efecte sols hauries de telefonar a la Seu 963826606 o enviar un correu electrònic a [email protected] per comunicar-nos que no vols que et girem aquest rebut extraordinari.

També volem recordar-te que fins demà pots comunicar-nos els tiquets per a participar en el dinar organitzat. Si has pagat el rebut extraordinari sols hauràs de pagar 5€ pel tiquet del Dinar, per a tota la gent que no ha pagat el rebut extraordinari, el tiquet del dinar costarà 15 Euros. Els xiquets i xiquetes tindran un tiquet reduït de 7€. Pots reservar-los al mateix enllaç: https://docs.google.com/forms/d/1ELU27UU27wotVQGWb_41SZZuZBGbnuGxKJT3hozNhFY/viewform Els encàrrecs per dinar de col•lectius els heu de fer trucant al telèfon 963826606 o al correu que hem esmentat abans.

EL DIUMENGE 27 TOTS I TOTES AL PUIG! FEM PARTIT, FEM PAÍS!