El diputat Josep Nadal i la diputada Graciela Ferrer han comunicat la seua intenció de militar a Més – Compromís. Els dos diputats que militaven a la Coalició Compromís i són també diputats a les Corts Valencianes des de 2015 i han treballat temes d’Agricultura i Indústria i Medi Ambient i Economia, respectivament.

En paraules de la diputada Graciela Ferrer: “vull contribuir a enfortir l’espai del valencianisme polític, arrelat al nostre territori, amb una mirada multidimensional, transversal i integradora per fer front als reptes socials, ambientals, econòmics i democràtics als que ens enfrontem. Uns valors que Més – Compromís ha posat al centre en el seu congrés amb un projecte polític que treballa en esta direcció, des de la base social i ciutadana fins l’àmbit institucional”.

Josep Nadal, per la seua banda, considera que “en estos anys de diputat m’he adonat de la importància de complementar el treball a les institucions amb el d’una organització que es capil·laritze als pobles i barris del país . Més – Compromís representa històricament, i hui més que mai, el valencianisme de base que interacciona contínuament amb la societat”.

Des del congrés de refundació del passat mes de juny en què el BLOC ampliava horitzons i aprofundia en les sobiranies del dia a dia, de la ciutadania, i canviava el nom a Més – Compromís, són moltes i molts els càrrecs i militants de base d’arreu del País Valencià que s’han passat, com per exemple l’alcalde d’Alzira, Diego Gómez i diversos alcaldes i alcaldesses de la Safor – Valldigna i regidores i regidors de les Comarques del Nord.